Блоговодител - кулинарен пътеводител

понеделник, 23 ноември 2015 г.

За мен...






Здравейте! Аз съм Ина!



Дълго време се колебах дали да предприема това начинание. Единствено ме спираше мисълта, че не съм професионалист в тази област. 
Но с неуморната и безотказна подкрепа на любящият ми мъж и прекрасите ми деца /да не забравя и котарака/, реших да създам това малко, но изпълнено с много любов кътче, в което заедно с Вас да творим и създаваме, понякога много добри, понякога учейки се от грешките си - Вкуснотийки за душата и хората които обичаме!

Всичко което ще споделя тук с вас, е приготвено в домашни условия, но с много желание,старание и разбира се с много любов!
Защото няма по-хубаво нещо от това да видя искричките на удоволствие в очите на любимите ми хора, отхапвайки от парченцето наслада, което съм приготвила за тях...

Някои от рецептите са мои импровизации, някои съм взаимствала от интернет, от кулинарни групи и блогове, а някои са просто топли и ароматни спомени от детството ми, ухаещи на кухнята на дядо и на милата ми майка.

Желая Ви, приятни и забавни моменти с мен...
Ина

Няма коментари:

Публикуване на коментар